onsdag 22. november 2017

Bh spile i vaskemaskin

Var så uheldig forleden at en bh-spile snek seg ut av plassen sin under en vask (ja, jeg brukte vaskepose, men hadde bare en litt for hullete sådan for hånden). I går når jeg skulle vaske klær bråkte vaskemaskinen noe helt sinnsykt. Når jeg tok ut klærne var det en bh-spile som var borte.

BH-spile i vaskemaskinen - Hus og hageinnlegg5. BH spile i vaskemaskin - Forbruker, jus og økonomiinnlegg9. BH-spile i Vaskemaskin - Hus og hageinnlegg29.


Fritid › Hus, hage og oppussingBufret17.

Noen som har tips for hvordan man åpner en vaskemaskin for å se hva som skjuler seg i. Jeg har vært nødt å fjerne bh-spiler et par ganger. Vaskemaskin bråker veldig ved sentrifugering - Hus. Hvor blir det av sokkene i vaskemaskinen. Ulyd på trommel (vaskemaskin) - Åpent forum - Doktoronline - Forumforum.


Har oppdaget at det er ulyd på når trommelen på vaskemaskinen min vasker. En bh-spile kan gjøre ganske stor skade på en vaskemaskin ja . Fandens oldemødre og Rasmussens ripsbuskevekster! Putta BH-en inn i vaskemaskinen og en liten rød djevel hvisket meg .

Arne Rugsveen kan reparere en vaskemaskin i blinde, men gjør det ikke. Slik unngår du at vaskemaskinen kollapser. Bh-spiler på ville veier kan sette seg fast i trommelen, der de kan bli liggende og lage fæle skrapelyder når . De fleste vaskemaskiner har en liten luke som kan åpnes for å fjerne ting som setter seg fast i. Småmynter, binders, hårspenner, bh-spiler, q-tip. Det virker som et fremmedlegeme (bh-spile?) ligger et sted og gnisser. Tynt tips kansje, men jeg har plukket ut spiler av vaskemaskinen et . Svar på denne tråden, Canis diskusjonsforum - Pratesjuk (men ikke om hund).


En god hundetrener er flink til å . Grunnen var at avløpsventilen var full av bh-spiler. Jeg har mistet en spil fra bh inn i vaskemaskinen. Haha, en av mine spiler var på vei ut en gang, merket det etterhvert, begynte å gnage . Slik får du vaskemaskinen til å vare lengst mulig. Når vi har maskiner på service, finner vi gjerne BH-spiler i tømmepunktene sammen med . Har mest sannsynlig mistet en spile i vaskemaskinen.


Den har gått inn i hullene og lager en veldig fæl lyd når trommelen spinner. Har vært så uheldig og dum og fått en bh-spille i maskina. Mange ulyder og har stoppet maskina og vasker ikke mer før den er ute.


Fått en bh spile inn i vaskemaskinen. BH spiler ødela vaskemaskin i A-Blokka. Vaskemaskinen i A-blokka måtte repareres etter å ha blitt ødelagt av BH spiler.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...