fredag 25. juni 2010

Passer andre hvitevarer i ikea kjøkken

Står et avsnitt om utfordringer med å bruke hvitevarer fra andre leverandører. Vi har Miele hvitevarer i Ikea-kjøkken, både oppvask, ovn og steketopp. Er det noen som har konkrete eksempler på integrerte hvitevarer som passer i IKEA kjøkken?

Metod kjøkken og oppvaskmaskin fra annen leverandør (ikke ikea). Vi har akkurat montert metod nodsta kjøkken med siemens hvitevarer, og det . Jeg vil ikke ha hvitevarene IKEA fører, så jeg lurer på om de bruker. Er i full gang med å sette opp nytt kjøkken fra IKEA. Alt av hvitevarer(integrert) ble handlet der, men ovnene til IKEA falt ikke i smak hos oss.


Pusse opp kjøkken, er det ikea som gjelder? Pusse opp kjøkken, hvitevarer fra ikea? Ikeakjøkken og hvitevarerinnlegg5. Jeg kjøpte nytt ikeakjøkken med alt av integrerte hvitevarer for seks år siden og . Jeg skal fornye kjøkkenet, og min gamle oppvaskmaskinen er kaputt. Hei, siden du jobber på Ikea, så kanskje du kan svare på de andre spørsmålene mine da:.


Har selv alle hvitevarer fra IKEA og er stort sett fornøyd. Du kan ikke kombinere kjøp av etterservicedeler med andre kjøp, tilbud eller kampanjer. METOD etterkjøpsservice METOD kjøkken turkis METOD kjøkken hvit.


Derfor lurer jeg på, om det går an å bruke andre integrerte hvitevarer, enn de ikea selv forhandler i kjøkkeninnredningen. Det er overholdet ikke noe problem så lenge du passer på målene.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...