torsdag 6. januar 2011

Male stue grå

Lys Antikkgrå – en svak grå tone med hint av gult i. Vi ser kjøkkenet fra stuen og den skal males i Industriell grå. Grå vegg: LADY Pure Color 14Elegant.

Detaljer som vinduer, dører og lister kan du male i den fargen du ønsker med LADY Supreme Finish. Jeg har lyst å male stue, kjøkken og gang i matchende lyse farger. Denne gangen er det hvordan male stue som står for tur!


Grått er en populær farge å innrede med.

Når man skal bruke gråfargen, kan man ifølge Boris male hele rommet i en nøytral, lys nyanse, som . Skal male en stor stue og ønsker oss en gråtone på veggene, men det er så mye å velge i. Eiendomsmegler i Privatmegleren i Oslo Christian Stenerud har to ganger den siste måneden rådet boligselgere til å male i ulike grånyanser, . Jeg har så lyst å male stuen og gangen, men jeg finner bare ikke den riktige fargen til meg. Jeg ønsker ikke en greige farge, og heller ikke en . Noen som vil hjelpe med fargevalg på maling? BufretLignendeInspirerende bilder av stuer.


Ved å male stuen kan du enkelt få stuen slik du ønsker den. Alle grå vegger er malt med S 4000-N, forteller Merete Sundby (32) uten å se på.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...