torsdag 27. januar 2011

Vinhylle 15 cm

På hjemmesiden til ikea finner jeg bare i cm bredde. På 10-15cm ville jeg gått for en foruing, du trenger litt slingringsmonn uansett. Har vinskap stående ver som jeg tilpasser til 14-15cm åpning.


Kan ta noen bilder underveis og si fra hvordan det går. Kampanjer, Morsdag NO, Valentine´s day . På hjemmesiden til ikea finner jeg bare i cm bredde.

Pris: 200kr Pappvinholder: Rommer liter. Ja den har jeg sett, men jeg vil ikke ha vinhylle :sur:. Vi har gode 20Vinhyller på tilbud. Kjøp billig Vinhyller på nett hos lightinthebox.


RIMFORSA holder med bokser, glass, bambus Bredde: cm Dybde: cm. RIMFORSA kurv, bambus Bredde: cm Dybde: cm Høyde: cm. IKEA - METO Benkeskapstamme, hvit, 20x60xcm, , Solid konstruksjon; stammen er mm tykk.


Melaminoverflaten er fukt- og ripebestandig, og enkel å . Solid kvalitets-vinhylle som rommer opp til flasker.

Solid kvalitets-vinhylle som rommer opp til flasker. Fåes i bredde 30-1cm til benkeskapsdybde 5cm og. Gadyet – Søkemotor för kjøp … Ikea kjøkkeninnrending med.


Robust vinhylle laget av europall og rester av spikerslag. TilbudNOK99Førpris:NOK99Rabatt - inkl. Vinskap cm kan fullintegreres, perfekt cm høyde. Louis Poulsen - Cirque Pendelleuchte Ø cm . Kan stables oppå hverandre eller stå alene.


Bli den første som omtaler dette produktet.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...