tirsdag 13. desember 2011

Grå harmoni stue

Grå Harmoni – en grå mellomtone med hint av gult i. Hei, Vi har tenkt å male stuen og soverommet vårt i Morgendis. Fargen jeg har brukt er LADY 10Grå Harmoni, og jeg har malt med.

Planlegger en relativt lys stue, men på TV-veggen tror vi det er mest . Sammen med varme gråtoner som 3Varmgrå, 10Grå Harmoni eller 14Grå. Hei, jeg har en stue som er malt i lyseblå og bomull. Jeg har lyst på en gråfarge som er GRÅ, og ikke blå, rosa eller gul, hehe Finnes det?

Vi har grå (grå harmoni) stue med hvite lister (bomull). Jeg har så lyst å male stuen og gangen, men jeg finner bare ikke den riktige. Jeg synes morgendis er en fin gråfarge som kan passe i stue. Den tidligere grå harmoni som vi hadde tenkt å ha på stua gjør seg utrolig. Vi har funnet to farger som jeg har forelsket meg i til stue, gang og . Grå Harmoni Hule MInty Breeze Sens-1462-Graa-Skifer Minty Breeze Sort bad.


Et bad malt i fagen Dempet sort; Stue i fargen Valmuefrø . Har malt grå harmoni i min stue mot lakket eikegulv, fargen ble blå isteden for grå. Har lest flere plasser at grå harmoni ikke skal få blå nyanse men.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...