torsdag 8. desember 2011

Hengsler jula

Bergen - Fyllingsdalen Åpent i dag 9-21. Praktisk avskjerming av rom eller garderober! Passer til skinnene 343-4og 343-4og tåler dører som veier opptil kg. Symmetriske hengsler som kan justeres i høyden og har dobbeltsidig festeskive i stål.


Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Noe som vet hvor jeg kan få tak i en slik hengsle? Jobber for tida med hva jeg skal bruke som hengsler til dørene. Hengsler og dørdempere i god kvalitet.


Forhindre skapdøren fra å slamre igjen og finn hengsler med hurtigfeste som enkelt kan monteres. Passer til montering av sylinderlås, hengsler etc. Tilbudet kan kjøps på Jula til 2NOK. Slitesterkt silikonbånd under foten.


Karm med gamle dørhengsler: Hvordan bytte dør og . Monter godkjente låser på utsatte vinduer og dører; Dørkarmer og hengsler bør forsterkes med beslag; Husk . Er du i nærheten av JULA får du en god og solid koffert der, rommer to. Jeg våkner opp av celledøra som skriker fra rustne hengsler. Hengslene er av typen stabelhengsler, og er kjøpt i den lokale byggevarebutikken. SALLAN for ett KUPP jeg følte jeg gjorde på JULA i går!


Av med hengsler og litt ekstra skruer, tenker jeg ordner biffen! Hyller, skap og kasser - det er mange alternative konstruksjoner. Jeg har selv den billigste fra Jula men fant den noe svak da jeg laget.


Alle tre dørene vil bli utstyrt med selvlukkende, dempede hengsler.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...