mandag 30. april 2012

Asko oppvaskmaskin starter ikke

Hvorfor kommer så dette innlegget i dag. Oppvaskmaskin vil ikke starte opp - posted in Hus, hage og oppussing:. På asko betyr det at man skal holde start-knappen inne i sekunder.

Hjelp til oppvaskmaskin som har sluttet og fungerer. Vaskemaskin som ikke sentrifugerer - Hus, hage og. UPO Oppvaskmaskin fungerer ikke lenger - OT.


BufretLignendeDette angir at oppvaskmaskinen er klar til å starte.

Oppvaskma- skinen starter ikke med mindre døren lukkes ordentlig. Hvis maskinen ikke startes innen 2 . Programmet starter ikke: Kontroller at støpselet er satt riktig inn og at sikringen ikke har løst ut. Kontroller at døren er skikkelig lukket og at det riktige programmet . Kontroller strømforsyningen og døren hvis Asko vaskemaskinen vil ikke starte. Kontroller ledningen, uttak sikringer og strømbryter. Sjekk følgende før du tilkaller hjelp: Er det lys i kontrollampen?


Okei, jeg har selv en Asko, det er originalt samme levrandør av deler som. Men når maskinen ikke tar til seg vann, eller starter noe program.

I dag ville plutselig ikke maskinen starte. Kort fortalt: Alt ser ut til å være som det skal. Det er en Whirlpool, integrert maskin.


Min oppvaskmaskin slår seg på, men starter ikke. Oppvaskmaskinen kan ikke ta inn vann riktig og blokkeres som resultat. I den forbindelse tok oppvaskmaskinen inn vann, feil vei.


Men nå, nå vil den bare pumpe ut og ikke ta inn vann, på alle program, hele tiden, lenge etter den er tom. Noen maskiner har en føler der som starter pumpen ved fuktighet. Oppvaskmaskinen har detektert lekkasje, og derfor starter den.


Har hatt det samme problemet med en tilsvarende Asko-maskin. Når jeg starter den, så går den som vanlig i sekund ca, til den skal ta inn vann, . Plutselig bestemte vår oppvasksmaskin fra Bosch seg for å ikke starte. Det vil si: Den lager en slags durelyd i ca et minutt hvor det høres ut . Samtidig dro jeg frem oppvaskmaskinen og da kom det ut vann under. Mine oppvaskmaskiner har jeg ikke montert fast, da jeg ikke har skjønt . Min over år gamle Asko vaskemaskin pumper ikke lenger ut. Du kan jo starte med å beskrive hva som feiler her på gruppa.


Jeg aaaaner ikke hvoran oppvaskmaskinen funker, men i min utgamle. Vi må kjøpe ny oppvaskmaskin, og valget står mellom AEG og asko. AEG-maksina får vi ikke før etter jul, mens ako'n kan vi få på dagen. Hjelp (oppvaskmaskin) Hjem og utstyr.


Første gang jeg skulle starte den i går endte med feilmelding og piping. Måtte dra ut støpslet til slutt, for den stoppet ikke selv om jeg slo den av. Maskina er en Asko D5647xl og feilmeldinga som kommer opp er E11?

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...