torsdag 31. mai 2012

Nummeropplysninga no svindel

NB: Les vår oppdaterte advarsel mot 18Nummeropplysninga. Dette er i mine øyne svindel og bedrag. En tidligere selger i 18Nummeropplysninga forteller hvordan det var å jobbe i bedriften.

Jeg tenkte det var en bekreftelse på at dette er ren svindel, sier Hendrik Fasmer. Her ble vaktmesteren oppringt av 18Nummeropplysninga, og. Våren 20skjønte også selskapet bak tjenesten 1881. Derfor mener jeg dette er ren svindel, sier Ohr. Digitale Medier 18saksøker 18Nummeropplysninga.


Nummeropplysninga-sjefen avviser svindel. Nummeropplysningen AS, Jonas Myrvol avviser at han har ledet et svindelselskap. De to siktede har drevet firmaet Nummeropplysninga, som har holdt til i. LES OGSÅ: Freetex føler seg svindlet av trondheimsfirma. Amir Spjøtvold Mian i 18Nummeropplysninga, ble løslatt fra varetekt.


Hei, idag ble jeg ringt opp av nummeropplysningen som spurte meg. Nummeropplysninga AS er bare ett av mange katalogsvindel-firmaer i Norge, men politiaksjonen forrige uke sender et viktig signal til bransjen, .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...