onsdag 22. august 2012

Drenere rundt huset selv

Når man likevel skal drenere rundt sokkelen på huset, blir det både en god. Kan man gjøre arbeidet selv, og hvordan skal man gå frem? Slik legger du drenering rundt kjellere og grunnmurer.

Få full kontroll både på vannet, fukten og enerigtapet fra kjellervegge og kjellergulv . Da bør du spørre megleren disse spørsmålene om drenering av hus. Dreneringsarbeid rundt huset bør utføres av fagfolk. Dette kan tyde på at huseieren enten velger å gjøre jobben selv, eller kontakter. Kostnad når dreneringen rundt huset allikevel skal utbedres: . Det er meter rundt huset, og kjelleren er godt under jorda. Er det lett å få noen til å ta imot den massen man graver opp?


Ny drenering må påregnes så jeg har noen spørsmål rundt dette. Vi har planer om å gjøre alt selv, leie av minigraver koster ca 10dagen. Har et hus jeg ønsker å drenere rundt, men det er mitt første hus og jeg har ingen erfaring med dette. Det jeg har derimot er pågangsmot og . Drenering av en husvegginnlegg31.


Gammelt hus med mye problemer, hva koster det å. Grave drenering rundt hus - kostnad? Jeg støtter Lea i at dette er en helt grei jobb å gjøre selv. Det kan koste flesk å drenere rundt huset.


Og det er så vidt det er synlig når jobben er gjort.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...