torsdag 2. august 2012

Inspeksjonsluke tank

Inspeksjonsluke for drivstofftank Inspeksjonsluke for ettermontering på drivstoff- og. Välj lämplig plats på din tank och tejpa fast den medföljande borrmallen. Er det noen her som har prøvd denne luken til dieseltanken?

Virker jo som en enkel og grei måte å lage luke i tanken på. Jeg skal lage inspeksjonsluke i dieseltanken min. Tenkte å lage dette på samme måte som målere for diesel, vann og . Nettbåt - Båtutstyr AS : Inspeksjonsluke.

ABS plast, syrefast eller aluminium. Selger rustfri meieritank på ca 6msom vi skulle bruke som vannreserve til beiteområde. Men kan også brukes som brønn eller til mikrobryggeri. DRIVSTOFFTANK LITER CAN Leveres komplett med inspeksjonsluke med lokk, luftestuss for eller. Monterte rustfri inspeksjonsluke på min B C. For meg er det uhørt å ikke komme til å få en visuell inspeksjon av tanken fra tid til annen.


Det er tillatt å ha en inspeksjonsluke på siden av en dieseltank. Jeg valgte å kun å bruke èn tank som forbrukstank.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...