torsdag 23. mai 2013

Casa interiør forhandler fortjeneste

Får fortjeneste av tilbudsvarer og orginal varer. Men for min del gikk det ikke med barn og graviditet. Vurderer å prøve meg som forhandler for casa interiør.

Noen som har erfaring med dette som kan gi meg et lite innblikk? Lurer på om noen vil sende meg pm om hvordan dere gjør ting med home-party,salg utenom party,ukerapport,fortjeneste,om salget holder seg . Da er kanskje jobben som Casa Interiør forhandler noe for deg. Du får også tilgang på din egen nettbutikk som Casa Interiør forhandler.

Da er vi på vollan på besøk og jeg har med kataloger og kan ta bestillinger for de som ønsker å kjøpe seg noe fint til jul, eller kunne tenkt seg et . Casa Interiør har hovedkontor og lager i Larvik. Det er meget gode fortjeneste muligheter og vi har dyktige og kreative forhandlere over hele landet. Salg av interiørvarer ga et solid overskudd for Perfect Home.


Stabile forhandlere er også viktig, sier han. Perfect Home Rabatt- og Bonusprogram er utarbeidet for å belønne Forhandlere som selger Perfect Home produkter og for å vise hvilke fortjenestemuligheter . Som noen av dere vet er jeg jo forhandler for Casa Interiør. Og det er ingen tvil om at for oss forhandlere er det tre dager i året som er kjekkere . Alfaz del Pi, nær Casa Cultura nesten vis a vis.

Casa interior forhandler køkkener fra den største.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...