tirsdag 10. desember 2013

Skifte varmtvannsbereder selv

Er du litt handy, er det mange ting du har lov til å gjøre selv når du pusser opp. Det stemmer at det formelt er lov for ikke-elektrikere å skifte topolede. I gjennomsnitt har en varmtvannsbereder en levetid på år.


De kan skiftes, men kostnaden er i mange tilfeller såpass stor at det ofte kan lønne seg å skifte bereder. Jeg har selv en utekran der ventilen sitter bak varmtvannsberederen,. Kan dette i seg selv forsvare å bytte bereder, altså med tanke på strømforbruk.


Jeg skal snart skifte ut min OSO RS 20 selv om den bare er fire år gammel. Hei Vidar, Jeg har tenkt å få skiftet kran på kjøkkenet og et dusjkabinett på badet. Mitt borettslag skal oppgradere samtlige baderom og det er snakk om å skifte varmtvannsbereder samt. Selv om det er lov å skifte ut dusj og vask på badet, selv, oppfordrer. Nevnte utfordring med manglende trykk fra varmtvannsbereder har ofte . Slik sjekker du varmtvannsberederen - Duration: 1:52.


Ser på et hus der varmtvannsbereder sannsynsligvis må skiftes om ikke så. Snakket med forsikringen og hvis vi byttet den selv så ville vi få .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...