mandag 28. april 2014

Kjøpe norgesglass

Noen som vet hvor man får tak i billige norgesglass? Disse får man kjøpt i butikk mange steder (iallfall Jernia butikker i Oslo) så det kan godt . Jeg er ute etter små norgesglass i størrelse to til max tre dl.

Trenger selvfølgelig ikke være av merket Norgesglass, bare et glass jeg kan lukke. Jeg kjøpte nettopp et på en bruktbutikk for kr. Jeg så nettop Norgesglass til salgs på en dagligvarebutikk, kostet rundt kr.


Dette er en frisk og god lunsj for hektiske dager.

Så lenge du lager den i et Norgesglass er det enkelt å ta den med dit du skal. Vi har nå 1Norgesglass til salgs fra Finn. Brukte flotte kakebokser og Norgesglass. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det ganske rimelig?


Jeg har tidligere kjøpt en del etterligninger til norgesglass på rafens. Norgesglass i str som illustrert på bildet. Det ene er 7l og den minste, som jeg ikke er sikker på str på.


En annen variant er å kjøpe ingredienser som du putter i glass, pynter og gir bort. Eller her hvor ingredienser til Brownie er puttet i et norgesglass og pyntet .

Noen som ønsker å kjøpe Norgesglass? Ta kontakt med Veronica for nærmere opplysninger, e-post.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...