fredag 26. september 2014

Betong diy

Vi har samlet åtte utrolig fine DIY-prosjekter til deg. En kilos sekk med betong koster bare 3kroner, og med det har du nok til flere av disse . Lysestake av betong – støp dem selv.

Støp dine egne lysestaker av betong på fem trinn. Nu när våren pockar på så är det verkligen dags att ta itu med betongprojekten. Och för dig som tycker det verkar krångligt.


Se ideen til Støpte lysestaker og oppheng av betong og følg veiledningen som er gratis.

Lag selv Støpte lysestaker og oppheng av betong og bestill materialene . Gjør det selv prosjekter i betong, inne eller ute, stort eller smått. Betong setter et røft og rustikk preg på interiøret. DIY-tips: lag en puff av et gammelt bildekk . Denne dørstopperen kan du lese mer om på designparken.


Bloggeren Trendenserbrstøper betong! Betongstøping er et perfekt sommerprosjekt som vi. Hvertfall så så jeg noen bilder av noen julenisser på en facebookgruppe, disse var laget i betong, og da fikk jeg akutt lyst til å sette i gang.


Vi hadde grusomt lyst på et kult spisebord i betong til huset vårt når vi skulle flyttet inn. Men store betongbord er ikke bare dyrisk tunge, de er . Har du en rabarbrabusk som snart går i dvale? For en god tid tilbake så jeg en av episodene til Tid For Hjem. Jeg tror mannen grøsser innevndig hver gang jeg kommer med en ny ide, noe som er relativt ofte. Men han skal være glad han, at ikke alle . Dette bladet laget jeg av betong og et stort rabarbrablad i fjor høst.


I år har jeg lyst til å lage flere, for disse betongbladene er . Fo å vibrere betongen godt kan det brukes en slagdrill mot en hard overflate. Det er noen ujevnheter i flaten - noe som understreke at denne er håndlagd. Det er så mye fint man kan lage selv av betong til hagen og ellers – Vi gjorde et lite forsøk i sommer. Ingen av oss har noe som helst erfaring . Tagger:betong, betongkrukke, blomsterkrukke, DIY, plantekrukke.


I dag vil jeg vise dere en enkel, billig og flott DIY. Jeg har laga en betong krukke og synes den gjorde seg i stuen vår. Bildene forklarer jo egentlig fremgangsmåten, men her er noen ekstra tips: Jo mer flytende massen er, jo finere blir . Man kan kanskje tenke seg at betong er noe avansert som kun kvalifiserte byggearbeidere kan mestre.


Men man kan enkelt få det til selv.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...