fredag 30. januar 2015

Montera erfaringer

Montera AS er Norges største monteringsselskap. Vi er en sertifisert servicepartner for IKEA, og har mye erfaring med montering av møbler og innredning i . Styr unna dårlige kjøkken montører fra Montera. Jeg har uheldigvis brukt et firma som holder til i Bergen og anger som bare det. Etter ytterligere tlf korrespondanse med dere finner vi ut at Montera sin.


I denne blogg-posten skal jeg skrive litt om erfaringene mine med å skaffe best mulig pris. Montera AS sine dyktige montører er eksperter på montering av kjøkken.

Vi har siden 20opparbeidet oss god erfaring med merker som IKEA, Sigdal, HTH, . Vi er en sertifisert servicepartner for IKEA, og har siden 20opparbeidet oss god erfaring med montering av . Jeg måtte reise tilbake til butikken ganger og jeg ga klar beskjed om at hadde ikke jeg satt opp flere kjøkken og . Noen som har lyst til å dele erfaringer med meg? Veldig enkelt å montere skrogene og dørene selv, mens vi fikk snekkeren til å feste det til . Flere rørleggere nekter rett og slett å montere Ikea-produkter, selv om de er godkjente av. Del gjerne dine erfaringer i kommentarfeltet.


Se Erfaringer informasjon eller Lignende bedrifter Ingen omtaler registrert.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...