tirsdag 17. februar 2015

Grå farge i stua

Hei Skal male i stua (male over eksisterende strie) og få vekk Lys Toscana som er der. Har en kontrast vegg panel som er hvit. Mange med vinduer i stål har også mørkere grå farger.

Jeg har lyst å male stue, kjøkken og gang i matchende lyse farger. Skal male en stor stue og ønsker oss en gråtone på veggene, men det er så mye å velge i. Grått er en populær farge å innrede med. En ren grå farge er nøytral, og man kan lures til å tro at den passer til alt, supplerer Boris.

Skal male den ene veggen med spisebordet i stuen grå. Vi har Tidløs i stua, det er en lys, litt kjøligere gråfarge. Her er det mange hensyn som må tas. Det er ikke bare å velge den du synes er finest.


MYE Å TENKE PÅ: Helhvitt og grått er ingen . Vi malte stua i fargen sahara i fjor sommer. D er en halv mørk nydelig brun farge, men har veldig lyst på grå stue. Jeg har så lyst å male stuen og gangen, men jeg finner bare ikke den riktige fargen til meg. Jeg ønsker ikke en greige farge, og heller ikke en .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...