mandag 29. juni 2015

Operasjon øyelokk refusjon

Ikke sjelden er bakgrunnen for en plastisk operasjon både medisinsk og. Generelt er operasjon av øyelokk et skånsomt inngrep med svært gode. Dere som har fått dekket operasjon med tunge øyelokk, hvor stort var.

De første normale aldringstegn melder seg gjerne først rundt øynene. Jeg har tunge øyelokk selv om jeg bare er midt i 20-årene, spesielt på den ene. Jeg vet at operasjon koster ca 0+, men har dessverre ikke råd til det nå.


Trengte du altså ikke å få fastlegen din til å søke om refusjon?

Poser og løs hud over og under øynene kommer med alderen. Den rynkede huden i ansiktet skyldes nedsatt elastisitet av huden . Har du hengende øvre øyelokk som innskrenker synsfeltet, kan du få utført ptosekirurgi. Dagen etter operasjonen starter du med blodfortynnende som før . Jeg lurer da på om dette skyldes at jeg har fått tunge øyelokk.


En del øyeleger har avtale med refusjon fra det offentlige for å gjøre øyelokksplastikker, . I fjor utførte norske øyeleger i alt 43operasjoner for løs hud på øyelokk. Dette er en økning på prosent fra 20og på prosent fra 2006. Hvorfor øvre øyelokkoperasjon ved tunge øyelokk hos øyelege?

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...