tirsdag 30. juni 2015

Voxtorp kjøkken erfaring

Vi er på tampen til å pusse opp kjøkkenet, endelig! Har ihvertfall begynt å tegne på programmet deres. Jeg elsker den nye kjøkkeninnrednigen, som er blitt plassert i hele lengden av rommet + den ene kortveggen.

Jeg vurderer også å kjøpe disse fra IKEA, men så leser jeg så ulike erfaringer med de. Prisen kom på ca 400(ikke hvitevarer). Ser veldig bra ut, men vi vurderer også Ikea.


Hei Ikea, hva skjer med Voxtorp-kjøkkenet?

Jeg vet det hvite er umulig å bestille på en stun men hva med valnøttfrontene? Skal pusse opp kjøkken, spisestue og stue, og trenger hjelp til valg av farge. Har kjøpt nytt ikea-kjøkken, voxtorp, og fått oppgitt at det har fargekode . IKEA - METO Kjøkken, Voxtorp hvit, , MAXIMERA skuff ruller mykt, kan trekkes helt ut og har innebygde dempere, slik at den lukkes sakte, mykt og stille. Her er forresten noen bilder av kjøkkenet vårt hittil. Vi har valgt et kjøkken fra IKEA med Voxtorp fronter og heltre benkeplate.


Jeg har ingen erfaring med Epoq annet enn hva jeg har sett på nettet. Epoq ser for meg ut som den gamle typen IKEA kjøkken. Vi skal pusse opp kjøkkenet, og ønsker et minimalistisk preg.

Trenger KG brukeres tips og erfaringer vedrørende produsent Vi ønsker å velge en. Har også sittet på IKEA på nett som har lignende utgave som heter voxtorp.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...