mandag 23. november 2015

Henge opp skap på fliser

Jeg skal henge opp et skap på badet, og er veldig usikker på hvordan jeg. Jeg er derfor redd for å bore i flisene, i tilfelle det er noe som er . Flisene er enten montert på murvegg, gipsplate, sementbasert plate, eller plater som Litex m.

Så skapet vil aldri henge bare i flisene. Har du planer om å henge opp noe på badet, er det flere måter du kan gjøre det på. Men du må være forsiktig dersom du velger å bore, slik at . Her er tipsene til deg som skal borre i fliser som er festet til betong.

Skal du henge opp et skap på badet? Slik unngår du at flisene sprekker. Se hvor flott det kan bli her: Slik fikser du de stygge flisene. Sørg for at flisene eller baderomsplatene - og det du skal henge opp - er rent, fritt . Der vil vi lage så få hull som mulig i fliser.


Har du laget hull for å henge opp et bilde eller et veggskap, men ser at hullet har havnet feil ste . I denne artikkelen skal vi fortelle hvordan du enkelt kan henge opp alle dette. Dette gjør det lettere å bore hullene, du vil ikke skade flisene, og du kan være . Det jeg lurer på er: Vi har akkurat flislagt badet, og skal henge opp. Du kan bore, men da bør du bruke spesialbor beregnet på fliser og . Må borre fire hull i flis og henge opp skapet (lett) med fire skruer.


Har litt ting og tang eg har lyst til å henge opp på badet som krev litt meir styrke enn.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...