onsdag 8. juni 2016

Epoq eller ikea

Epoq ser for meg ut som den gamle typen IKEA kjøkken. IKEA skal være så dårlig eller at man ikke skal kunne bruke . Og mens Ikea sier at sine skuffer maks tåler 20kg, sier Epoq at deres skuffer er testet med. Fikk ingen feil eller ødelagte varer levert hjem. Vi skal endelig få nytt kjøkken, og jeg har opprinnelig lurt på IKEAs voxtorp-kjøkken, men vurderer også kvik mano og Epoq integra. Erfaring med kjøkken fra Epoq eller Kvik?


Epoq så jeg på i går, men syns egentlig det var dyrt og ingenting jeg falt for. Mitt ikea kjøkken kommer på tusen og tilbudet fra Norema på . STORT FARGEVALG: Går du for Trend kulør fra Epoq, kan du velge mellom. Kjøkkenskroget fra Ikea er for eksempel av svært høy kvalitet,.


Siv Egger, kommunikasjonsrådgiver på Ikea. Jag har i helgen monterat mitt första Epoq-kök i sommarstugan (allmo vit) och tänkte dela med mig lite av erfarenheterna. Nytt kök - IKEA vs Epoqinnlegg30.


Elgigantens Epoq kök, bra eller dåligt? Kjøkken: Er dette Norges billigste? Vi har bedt om tilbud på kjøkken som likner HTHs, eller tilsvarende. Elkjøp: Epoq Shaker White - klassiker med mm. Hus, hage og oppussing: Hei Lurer på om Strai kjøkken fronter er kompatibel med f. Ser veldig bra ut, men vi vurderer også Ikea.


HTH lettere å skru sammen og montere enn Ikea. Vi vil ha et hvitt kjøkken, helst høyglans og gjerne grepsfritt eller hva det nå heter når du ikke har. Det vi ser på som aktuelt er IKEA, Kvik, Norema og HTH.


Noen som har erfaring med Epoq-kjøkken fra Elkjøp forresten?

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...