fredag 25. november 2011

Byta spolknapp på ifö toalett

Ifö Cera toilet - reparation - Duration: 2:32. Rensning af indløbsventil i cisterne fra ifö - Duration: 0:41. Varför är spolknappen på min inbyggnadscistern trög?

Det löser du genom att byta ventilringen och kolven i inloppsventilen . Jag har en rinnande toalett, och har gett mig på att försöka lösa det själv. Sen ska det vara bara o ta upp den och byta, om jag inte mins fel. Ifö Sign toalettstol - Sida 2innlegg19.

Spolknapp wc fastnar inte i nedtryckt läge. Problem med spolknapp IFÖ Sign vägghängd toainnlegg18. Hur får jag min usla Ifö toalett att spola mer vatteninnlegg17. BufretLignendeOversett denne siden20.


Jag har en Ifö-toalett som rinner och rinner. Den brukar ju sitta spänd med spolknappen - men hur får man bort den? Om du inte hittar den reservdel du söker på hemsidan - kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig!


Monteras där Ifö Sign 68inte kan användas, t. Köp Ifö wc reservdelar hos VVS home.

Fri frakt, Snabba leveranser, Personlig service och till lågt pris. Ifö Aqua Spolknapp tryckknapp lockmutter vit. RSK-nr 7Montering se bild.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...