onsdag 29. mai 2013

Dørkplate tilhenger

Oppgitt tykkelse er uten mønsterhøyde. Grunnen til at jeg brukte dette på min henger var rett og slett at jeg kjørrte med. Vannfast kryssfiner, stålplater, mønstrede dørkplater i stål eller .

Vannfast kryssfiner med sklisikker overflate. Vi har tykkelser på plate i 1 1 og mm, med forskjellige størrelser som passer de fleste tilhengere. En tilhenger skal du ikke kjøpe hos hvem som helst.


Det gjør at du og Tysse-tilhengeren din får det enda bedre.

Jeg skulle ha byttet bunnplate i en gaupen henger. Tiki Tilhenger kan vi tilfredstille en rekke behov. Bygde meg en henger selv ut av en gammel to akslet campingvogn en gang,. Vannfast kryssfiner, stålplater, mønstrede dørkplater i stål eller.


Jeg holder på med å fikse opp en litt sliten Tysse-tilhenger som har stått. Vognteknikk på Koksta mulig dei kan hjelpe deg med dørkplate. For noen år siden arvet jeg en liten Tysse-henger fra 1983.


Det er lagt inn en hel dørkplate i aluminium.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...